ТАРЛОПОВ Ігор Олегович2024-01-152024-01-152018https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/28005У статті досліджено стан ринку споживчих товарів України. Доведено, що споживчий ринок є соціально-економічною підсистемою суспільства, яка забезпечує рівновагу між виробництвом і споживанням. Проаналізовано його еволюцію в період становлення ринкових відносин незалежної України. Констатовано суперечливий розвиток. Обґрунтована необхідність покращення територіального розміщення торгових мереж. Розглянуті сучасні технології функціонування ринку споживчих товарів. Узагальнено і систематизовано виявлені проблеми. Розроблені рекомендації щодо подальших перспектив його ефективного розвитку. The article examines the state of the Ukrainian consumer goods market. It is proved that the consumer market is a socioeconomic subsystem of society, which ensures a balance between production and consumption. Its main goal is to meet the material, spiritual and social needs of the population. It is revealed its direct interconnection with the production, trade, human labor activities, as well as with monetary and financial systemsuk-UAРИНОК СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. UKRAINIAN CONSUMER GOODS MARKET: PROBLEMS AND DEVELOPMENT PROSPECTSArticle