ОЗЕРСЬКИЙ Ігор Володимирович2023-12-152023-12-152018https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/27257Досліджено теоретико-правові та психологічні питання належ- ного захисту прав колишніх клієнтів збанкрутілих, ліквідованих банківських установ, що потрапили в пастку одержаних послуг за системою «смс-банкінгу». У контексті означеного розглянуті дієві правові механізми захисту прав громадян як колишніх клієнтів банківських установ у розрізі незаконної діяльності колекторських компаній, що здійснюють інформаційний, майновий та психологічний тиск на екс-держателів платіжних (розрахункових) банківських карток з підключеною (частіше нав’язаною) послугою «смс-банкінгу». The theoretical-legal and psychological issues of the proper protection of bankrupt, liquidated bank establishments ex-clients rights, which burnt with received services of the SMS banking system was researched. According to the above, we deal with effective legal protection mechanisms of citizens' rights as bank establishments former clients on the basis of the illegal collection agencies activity that do informational, property and psychological pressure on ex-cardholders with the activated (more often imposed) «SMS banking» service.uk-UAПОРУШЕННЯ ПРАВ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ КОЛЕКТОРСЬКИМИ КОМПАНІЯМИ АБО ЯКИМИ ЩЕ ЗАСОБАМИ "ВИБИТИ" ГРОШІ. CITIZENS RIGHTS VIOLATION BY COLLECTION AGENCIES AND THE OTHER WAYS TO "MAKE" MONEYArticle