КОВАЛИК, Оксана АнатоліївнаKOVALYK, OksanaЛЕБЕДЬ, Яна ОлександрівнаLEBED, YanaНАУМЧАК, В’ячеслав ВікторовичNAUMCHAK, Viacheslav2023-09-062023-09-062022http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/25247У статті показано, що важливим етапом розвитку підприємства є впровадження інноваційних технологій продажу товарів на міжнародному ринку. Виділено п’ять ключових сфер виходу на міжнародний ринок через глобальну електронну комерцію. Визначено, що вибір відповідного ринку є важливим питанням, яке необхідно вирішити для розвитку міжнародного бізнесу. У разі виходу на міжнародний ринок потрібно відразу визначитися, чи варто створити власний магазин або користуватися послугами вже готових сервісів з онлайн-продажів. Обидва варіанти мають свої переваги та недоліки.. Recent research in the field of international entrepreneurship suggests that the introduction of e-commerce can contribute to further growth for businesses by gaining opportunities to enter new markets and providing access to new customer segments.uk-UAміжнародний бізнесінноваціїтехнологіїуправлінняinternational businessinnovationtechnologymanagementУПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. MANAGEMENT OF INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT BASED ON INNOVATIVE TECHNOLOGIESArticle