Андрєєв, Дмитро Володимирович2018-03-232018-03-232013http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/3089Здійснено методологічний аналіз поняття “соціально-правова комунікація”, що є складовою суспільно-правових відносин. Засоби масової інформації розглянуто як особливий інститут соціально-правової комунікації, функціонування якого залежить від рівня розвитку правової культури. Осуществлен методологический анализ понятия “социально- правовая коммуникация”, которая является составной частью общественно- правовых отношений. Средства массовой информации рассмотрены как особый институт социально-правовой коммуникации, функционирование которого зависит от уровня развития правовой культуры. Done methodological analysis of the concept of “social and legal communication”, which is part of social relations. The media is considered as a special institution of social and legal communication, operation of which depends on the level of legal culture.uk-UAсоціально-правова комунікація; суспільно- правові відносини; суспільна правосвідомість; засоби масової інформації; правова культура; моделі комунікаціїсоциально-правовая коммуникация; общественно правовые отношения; общественное правосознание; средства массовой коммуникации; правовая культура; модели коммуникацииsocial and legal communication; social-legal relations; social-legal consciousness; communication media; legal culture; models of communicationКомунікація як складова системи суспільно-правових відносин влади та суспільстваArticle