Кафедра філософії права та юридичної логіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра філософії права та юридичної логіки by Subject "composer"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Постать Б.М. Лятошинського в історії української музичної культури. The figure of B.M. Lyatoshinskyi in the history of Ukrainian musical culture(2003) Кумеда, Тетяна Андріївна; Kumeda, Tetjana AndrijvnaУ статті розглядається місце і роль особистості Б.М.Лятошинського в українській культурі ХХ століття. Обґрунтовується головна мета у його творчості – тема людини в сучасному світі, що з філософською глибиною та публіцистичним пафосом відобразила трагічні колізії свого часу. У роботі авторки відображена хронологія та еволюція поглядів Б. М. Ля-тошинського в залежності від домінуючих соціокультурних факторів того часу. The article examines the place and role of the personality of B.M. Lyatoshynskyi in the Ukrainian culture of the 20th century. The main goal in his work is substantiated - the theme of man in the modern world, which reflected the tragic collisions of his time with philosophical depth and journalistic pathos. The author's work reflects the chronology and evolution of B. M. Lyatoshynskyi's views depending on the dominant socio-cultural factors of that time.Item Реалізація творчої особистості митця у музичному мистецтві. Realization of the artist's creative personality in musical art(2012) Кумеда, Тетяна Андріївна; Kumeda, Tetjana AndriivnaРозглянуто тенденції об’єктивації особистості композитора в музичному мистецтві, що відображають характерні риси організації індивідуальної творчої суб’єктивності, особистісного світу митця в творенні індивідуальних мистецьких стилів. Зазначено, що музичне мистецтво є динамічним процесом поєднання об’єктивного й суб’єктивного, результат якого поєднує в собі об'єктивну сторону, яка іде від дійсності, і суб'єктивну, яка йде від композитора, включає в себе вираження його, суб'єктивних, сприйняттів, реакцій, оцінок. У зв’язку з цим правомірно вважати, що музична творчість виступає специфічним способом самореалізації обдарованої особистості через опредмечування передусім внутрішньої сутності композитора, його неповторності та своєрідності. The tendencies of the objectification of the composer's personality in musical art are considered, reflecting the characteristic features of the organization of individual creative subjectivity, the personal world of the artist in the creation of individual artistic styles. It is noted that musical art is a dynamic process of combining the objective and subjective, the result of which combines the objective side, which comes from reality, and the subjective side, which comes from the composer, includes his expression, subject objective, perceptions, reactions, evaluations. In this regard, it is legitimate to consider that musical creativity acts as a specific way of self-realization of a gifted personality through the objectification of the composer's inner essence, his uniqueness and originality.