Кафедра філософії права та юридичної логіки
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра філософії права та юридичної логіки by Subject "cognitive activity"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Оптимізація пізнавальної активності на семінарських заняттях ВНЗ МВС України: педагогічний досвід НАВС. Optimization of cognitive activity at seminar classes of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine: pedagogical experience of the National Academy of Sciences(2011) Полудьонна, Наталія Станіславівна; Poludjonna, Natalija StanislavivnaЗапропоновані ідеї акумулюють у собі багаторічну педагогічну діяльність, спілкування з колегами, аналіз наукової та методичної літератури, постійний пошук нових форм та методів роботи. Реалізація принципу оптимізації навчання і виховання стане можливою на основі системного підходу, а також врахування наступних чинників: організація навчання на достатньому науковому рівні з погляду розуміння сутності навчання, його рушійної сили, логіки навчального процесу, методів, засобів, форм, типів; забезпечення високого рівня психолого-педагогічної підготовки персоналу; оптимальність змісту навчального матеріалу його відповідність ОКХ фахівця; демократизація і гуманістична спрямованість навчально-виховного процесу; врахування міжпредметних зв’язків, виховного та розвиваючого характеру змісту навчання; надання курсантам (слухачам) реальної можливості накопичення балів (добором форм, засобів і методів роботи); опанування педагогічною майстерністю, інноваційними технологіями навчання, педагогічною технікою та психотехнікою. The proposed ideas accumulate many years of pedagogical activity, communication with colleagues, analysis of scientific and methodical literature, constant search for new forms and methods of work. Implementation of the principle of optimizing education and training will be possible based on a systematic approach, as well as taking into account the following factors: organization of education at a sufficient scientific level from the point of view of understanding the essence of education, its driving force, the logic of the educational process, methods, means, forms, types; ensuring a high level of psychological and pedagogical training of personnel; the optimality of the content of the educational material, its compliance with the OKH of the specialist; democratization and humanistic orientation of the educational process; taking into account inter-subject connections, educational and developmental nature of the learning content; giving cadets (students) a real opportunity to accumulate points (by selecting forms, means and work methods); mastering pedagogical skills, innovative learning technologies, pedagogical techniques and psychotechniques.Item Інтерактивні методи навчання як засіб формування професійних вмінь фахівців за спеціальністю «право» та «правоохоронна діяльність. Interactive learning methods as a means of forming the professional skills of specialists in the specialty "law" and "law enforcement(2019) Полудьонна, Наталія Станіславівна; Poludjonna, Natalija StanislavivnaЕфективність професійної діяльності правника залежить від чи-малої кількості факторів. Особливого значення набувають вміння пов’язані із спілкуванням, роботою в команді, управлінням людьми у складних професійних ситуаціях, застосування знань у адекватних ситуаціях тощо. Тобто такі, що не визначаються академічною оцінкою і здібностями до навчання, а залежать від розвитку особистісних якостей, які у навчальному процесі не оцінюються, але можуть формуватися за допомогою інтерактивних методів. The effectiveness of a lawyer's professional activity depends on a small number of factors. Skills related to communication, teamwork, managing people in difficult professional situations, applying knowledge in adequate situations, etc., are of particular importance. That is, those that are not determined by academic evaluation and learning abilities, but depend on the development of personal qualities, which are not evaluated in the educational process, but can be formed with the help of interactive methods.