#01
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #01 by Subject "enterprise management"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ. THE USAGE OF THE MARKETING INFORMATION SYSTEM IN ENTERPRISE’S MANAGEMENT(2023) БЛИЗНЮК, Андрій Олександрович; BLYZNIUK, AndriiСучасне суспільство входить у нову інформаційну епоху. Рівень розвитку економіки визначається не так масою природних ресурсів, скільки наукомісткістю продукції та інтелектуальним потенціалом. Удосконалення інформаційних систем безпосередньо пов'язане та відображає певні вимоги та завдання, які необхідні для розвитку підприємницької діяльності підприємства. Процес розвитку сучасних інформаційних систем полягає у підвищенні якості управління відповідно до інформаційних процесів реальних бізнес-процесів, у підготовці прийняття управлінських рішень та у прискоренні документообігу. У статті досліджено питання стосовно використання маркетингової інформаційної системи в управлінні для вирішення проблем з підвищення ефективності діяльності підприємства. Modern society is entering a new information age. The level of economic development is determined not so much by the mass of natural resources as by the scientific content of products and intellectual potential. At the same time, new phenomena are emerging in society, which have received the name of informational and technological dictatorship as a way to solve the pressing problems of the modern world, which has crossed the threshold of technetronic civilization.Item СУТНІСТЬ І ХАРАКТЕРИСТИКА КОМПЛАЄНСУ: ВИЗНАЧЕННЯ, ФУНКЦІЇ, ЦІЛІ, ЕТИЧНІ ОСНОВИ, МІСЦЕ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ СТРУКТУРІ ПІДПРИЄМСТВА. THE ESSENCE AND CHARACTERISTICS OF COMPLIANCE: DEFINITION, FUNCTIONS, GOALS, ETHICAL FOUNDATIONS, PLACE IN THE ORGANIZATIONAL STRUCTURE OF THE ENTERPRISE(2023) КОВАЛЬЧУК, Олександра Вікторівна; KOVALCHUK, Oleksandra; МОРЕНЧЕНКО, Катерина Геннадіївна; MORENCHENKO, Kateryna; БІБІК, Дмитро Володимирович; BIBIK, DmytroУ статті розглянуто комплаєнс як складову частину організації, що забезпечує дотримання внутрішніх та зовнішніх правил і норм у ній, а також місце комплаєнсу, його функцій і цілей на підприємстві. Досліджено важливість розуміння сутності та забезпечення функціонування комплаєнсу на підприємстві та способів запобігання та виявлення його порушень, етичні основи комплаєнсу та його місце в структурі підприємства. Розглянуто досвід та історію розвитку комплаєнсу на прикладі реальних ситуацій з міжнародними компаніями й вплив цих ситуацій на формування системи введення комплаєнсу на сучасних підприємствах та бізнес-структурах.The paper examines compliance as an integral part of the organization that ensures compliance with internal and external rules and norms in it, as well as the place of compliance, its functions and goals in the enterprise. The importance of understanding the essence and ensuring the functioning of compliance at the enterprise and ways of preventing and detecting its violations, the ethical foundations of compliance and its place in the structure of the enterprise are studied. The experience and history of the development of compliance are considered on the example of real situations with international companies and the influence of these situations on the formation of the system of introducing compliance in organizations.