# 2
Permanent URI for this community
Browse
Browsing # 2 by Subject "child"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Правовий статус дитини, потерпілої від злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості. Legal Status of Child who has Become a Victim of Crime Against Sexual Freedom and Sexual Integrity(2020) Нікітіна-Дудікова, Г. Ю.; Nikitina-Dudikova, H.Метою статті є з’ясування змісту правового статусу дитини, яка є потерпілою від злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості. За результатами дослідження виконано такі завдання:розглянуто положення національного та міжнародного законодавства, які становлять основу правового статусу дитини в кримінальному провадженні; виявлено проблемні питання та сформульовано пропозиції щодо їх вирішення; сформовано основи правового статусу дитини –потерпілої від злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості. Методологія.Визначальним є загальний діалектичний метод наукового пізнання реальних явищ. З-поміж спеціальних методів дослідження використано такі: порівняльно-правовий –під час аналізу законодавства та наукових категорій; історико-правовий –з метою висвітлення змісту понять «дитина», «правовий статус»,розвитку наукових поглядів на деякі проблемні питання; системно-структурний –задля формування основ правового статусу дитини, яка є потерпілою від злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості. Наукова новизна полягає в тлумаченні терміна дитини, потерпілої від злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості, як малолітньоїчи неповнолітньої особи, що не досягла повноліття, стала жертвою злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості й набула відповідного процесуального статусу потерпілого в кримінальному провадженні. Висновки.Правовий статус дитини, потерпілої вкримінальному провадженні від злочину проти статевої свободи та статевої недоторканості, вирізняється низкою особливостей, пов’язаних із: необхідністю забезпечення дотримання права дитини на таємницю особистого й сімейного життя, недоторканність житла, таємницю кореспонденції, повагу до честі та гідності;забезпечення дотримання права дитини на захист від усіх форм фізичного та психологічного насильства.Аргументовано, що слід урегулювати проблемні питання, пов’язані з необхідністю забезпечення реалізації прав, свобод й обов’язків дитини в кримінальному провадженні відповідно до міжнародних стандартів.Thepurpose of this articleis to clarify the legal status of a child who has become a victim of a crime against sexual freedom and sexual integrity. According to the results of the research, the following tasks have been solved: the provisions of national and international legislation which form the basis of child legal status in criminal proceedings are analyzed; problems are identified and proposals are elaborated for its solution; the background of child legal status –as a victim of a crime against sexual freedom and sexual inviolability –are formed. Methodology.The general dialectical method of actual phenomena scientific cognition was selected. Among the special research methods the following are used: comparative –during the analysis of legislation and scientific categories; historical –to reveal the meaning of «child» and «legal status» concepts, development of scientific views regarding certain issues; systemic-structural –to form the background of the legal status of a child who has become a victim of a crime against sexualfreedom and sexual integrity.Thescientific noveltyis presented by the interpretation of the term «child» –a victim of a crime against sexual freedom and sexual integrity, as underage or minor who has not reached the full age and has become a victim ofa crime against sexual freedom and sexual integrity and acquired the appropriate procedural status of a victim in criminal proceedings. Conclusions.The legal status of a child who is a victim in a criminal proceeding (crime against sexual freedom and sexual integrity) is characterized by a number of features related to: the need to ensure respect for the child’s right to private and family life, inviolability of property, correspondence confidentiality, respect for honor and dignity; ensuring respect for the child’s right to get protection from all forms of physical and psychological violence. Issues concerning the need to ensure the exercise of the rights, freedoms and responsibilities of the child in criminal proceedings in accordance with international standards should be addressed.Item Превенція булінгу в освітньому середовищі. Prevention of Bulling into Educational Environment(2020) Суденко, Ю. А.; Sudenko, Yu.Метою статті є аналіз іноземногодоробку у сфері превенції булінгу, з’ясування найефективніших її різновидів, напрямів й умов реалізації методології запобігання булінг-поведінці в дитячих осередках.Також висвітлено суспільну та індивідуально-психологічну зумовленість булінгу, перспективи законодавчого й виховного впливу на шкільний булінг. Методологія.Методологічний інструментарій обрано відповідно до окресленої мети, специфіки об’єкта й предмета дослідження. У науковому дослідженні використано комплекс методів: теоретичні (аналіз, синтез, порівняння та узагальнення літературних джерел і теоретичних підходів з обраної проблематики); емпіричні (спостереження, опитування, тестування); порівняльно-правовий–під час аналізу законодавства й наукових категорій, історико-правовий, розвитку наукових поглядів на зазначене проблемне питання. Наукова новизнаполягає в запровадженніта реалізації на території держави комплексної програми щодо превенції (профілактики) запобігання булінгу в дитячому, зокрема освітньому, середовищі. Висновки.Булінг єпоширенимявищем, яке несприятливо впливає на формування особистості та соціально-психологічну адаптацію як булера, так і його жертви. Аналіз сучасних робіт, присвячених проблемам булінгу в освітньому середовищі, спонукає до глибокого й систематичного вивчення цього феномену, пошуку новітніх методик для його подолання.The purposeof the article is to analyze the foreign revision in the field of bullying prevention, to find out the most effective types, directions and conditions for the implementation of the methodology for preventing bullying in children’s centers. Also highlightsthe social and individual psychological causation of bullying, the prospects for legislative and educational impact on school bullying.Methodology.The methodological toolkit was selected in accordance with the intended goal, the specifics of the object and subject of research. A set of methods was used in the scientific research, including: theoretical (analysis, synthesis, comparison and generalization of literary sources and theoretical approaches from the selected problematics) empirical methods (observation, survey, testing); comparative legal –in the analysis of legislation and scientific categories and historical and legal, the development of scientific views on the specified problematic issue. The scientific novelty lies in the introduction and implementation on the territory of the state of a comprehensive program for the prevention (prevention) prevention of bullying in children, in particular educational, environment. Conclusions:Bullying is a fairly common phenomenon that adversely affects personality formation and socio-psychological adaptation both to Buler himself and to his victim. Analysis of modern works devoted to the problems of bullying in the educational environment shows the need for a deep and systematic study of this phenomenon, the search for new methods to overcome this phenomenon