13.00.04 – теорія і методика професійної освіти
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти by Subject "професійна підготовка"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретичні і методичні основи професійної підготовки майбутніх працівників патрульної поліції. Theoretical and methodical basis for the professional training of future patrol police officers.(2019-06-01) Бондаренко, Валентин Володимирович; Bondarenko, V.Дисертаційну роботу присвячено вдосконаленню теоретичних і методичних основ професійної підготовки майбутніх працівників патрульної поліції, які конкретизовано в науково обґрунтованій та експериментально перевіреній системі поетапної підготовки, що спрямована на формування професійної готовності слухачів до ефективного виконання службової діяльності та підтримання й удосконалення її під час служби в поліції. Визначено, що однією з головних умов якісної професійної підготовки майбутніх правоохоронців є практична спрямованість освітнього процесу. Диссертационная работа посвящена совершенствованию теоретических и методических основ профессиональной подготовки будущих работников патрульной полиции, которые конкретизированные в научно обоснованной и экспериментально проверенной системе поэтапной подготовки, направленной на формирование профессиональной готовности слушателей к эффективному выполнению служебной деятельности и поддержания и совершенствования ее во время службы в полиции. Объект исследования – процесс профессиональной подготовки будущих работников патрульной полиции. Предмет исследования – теоретические и методические основы поэтапной профессиональной подготовки будущих работников патрульной полиции.The dissertation is devoted to improvement of theoretical and methodical bases of professional training of future patrol police officers, which are specified in scientifically substantiated and experimentally checked system of stage-by-stage training aimed at forming of professional readiness of students for effective performance of official activity and maintenance and improvement of it during service in police. It was determined that one of the main conditions for qualitative training of future law enforcement officers is the practical orientation of the educational process.