Кафедра адміністративного права і процесу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра адміністративного права і процесу by Subject "cyberbullying"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Адміністративна відповідальність за булінг: теоретико-правове дослідження. Administrative responsibility for bullying: a theoretical and legal study(2023) Бухтіярова, Ірина Геннадіївна; Bukhtiiarova, Iryna; Приходько, Марина Вікторівна; Prykhodko, Maryna; Стрельченко, Оксана Григорівна; Strelchenko, OksanaПраця є першим монографічним дослідженням, присвяченим дослідженню адміністративної відповідальності за булінг (цькування) в Україні. У ній представлено авторські погляди на сутність та зміст детермінанти «булінг (цькування)» та дотичних до неї понять таких як «мобінг» та «кібербулінг», наведено авторські детермінанти «булінг (цькування)», «адміністративна відповідальність за булінг (цькування)», «адміністративного правопорушення (проступку) у сфері протидії булінгу (цькування)». Також авторами сформовано поняття «складу адміністративного правопорушення (проступку) у сфері протидії булінгу (цькуванню)»; запропоновано стадії провадження в справі про булінг (цькування). У монографії авторами виокремлено основні ознаки відмінності «булінгу» від «мобінгу» та «кібербулінгу». Виокремлено характерологічний принцип адміністративної відповідальності за булінг (цькування) яким є деіндивідуалізації покарання за булінг (цькування). На основі зарубіжного досвіду застосування адміністративної відповідальності за булінг (цькування) визначено ефективність адміністративної відповідальності за булінг (цькування) в Україні. Роботу адресовано фахівцям-теоретикам, які займаються дослідженнями в галузі адміністративного права й процесу, а також викладачам, аспірантам, студентам юридичних навчальних закладів. The work is the first monographic study devoted to the study of administrative responsibility for bullying in Ukraine. It presents the author's views on the essence and meaning of the determinant "bullying (harassment)" and related concepts such as "mobbing" and "cyberbullying", the author's determinants "bullying (harassment)", "administrative responsibility for bullying (harassment)" are given. , "administrative offense (misdemeanor) in the field of combating bullying (harassment)". The authors also formed the concept of "composition of an administrative offense (misdemeanor) in the field of countering bullying (harassment)"; the stages of proceedings in the case of bullying (harassment) are proposed. In the monograph, the authors single out the main features of the difference between "bullying" and "mobbing" and "cyberbullying". The characterological principle of administrative responsibility for bullying (harassment) is singled out, which is the deindividualization of punishment for bullying (harassment). Based on the foreign experience of applying administrative responsibility for bullying (harassment), the effectiveness of administrative responsibility for bullying (harassment) in Ukraine was determined. The work is addressed to theoretical specialists engaged in research in the field of administrative law and process, as well as teachers, graduate students, and students of legal educational institutionsItem Адміністративно-правова характеристика споріднених до булінгу (цькування) понять у рамках гендерної політики України. Administrative and legal characteristics of concepts related to bullying (harassment) within the framework of gender policy of Ukraine(2022) Бухтіярова, Ірина Геннадіївна; Bukhtiiarova, Iryna Hennadiivna; Бухтіяров, Олексій Анатолійович; Bukhtiiarov, Oleksii Anatoliyovych; Стрельченко, Оксана Григорівна; Strelchenko, Oksana HryhorivnaЄвроінтеграційні процеси України, які вимагають впроваджувати гендерну політику в усіх сферах публічного адміністрування, в тому числі й в освітньому середовищі. Відповідно, гендерний компонент, який являється вагомим індикатором розвитку демократичного суспільства та забезпечує рівний доступ жінок до управлінської діяльності на усіх рівнях адміністрування. Він пронизує усі сфери суспільного життя країни і надає можливість усвідомлювати соціальну дійсність. Проблематика булінгу у рамках гендерної політики є на сьогоднішній день досить актуальною проблематикою в Україні. Відповідно до цього авторами здійснено ґрунтовний аналіз споріднених понять із булінгом. Разом з тим, охарактеризовано такі категорії як «насильство», «насильство над дитиною», «фізичне насильство», «сексуальне насильство», «психологічне насильство», «жорстоке поводження з дитиною» та «булінг (цькування)». Водночас відзначено, що дотичними категоріями щодо досліджуваного поняття щодо насильницьких дій є такі поняття «шеймінг», «мобінг», «хейзинг», «сталкінг», «кібербулінг», які будуть нами досліджені у наступних наукових працях. У статті проаналізовано наукові погляди щодо наведених категорій та, з метою удосконалення досліджуваних понять, запропоновано їх авторські визначення. Авторами встановлено, що під насильством необхідно розуміти вчинення дії або бездіяльність однієї(их) особи(іб) стосовно іншої (інших), яке виражається у формі фізичного, матеріального або психологічного впливу, що направлене на заподіяння шкоди. Під «сексуальним насильством», автори розуміти різновид насильства, що виражається у протиправних діях сексуального характеру проти волі та бажання людини. Відзначаючи неодностайність трактувань булінгу (цькуванню) та з метою його удосконалення авторами сформулювало булінг як негативний систематичний та агресивний вплив буллера (або групи осіб-буллерів), який проявляється у різного роду насильства, з метою навмисного завдання шкоди відповідній особі, на яку він спрямований. The European integration processes of Ukraine require implementing gender policy in all spheres of public administration, including in the educational environment. Accordingly, the gender component, which is a significant indicator of the development of a democratic society and ensures equal access of women to managerial activities at all levels of administration. It permeates all spheres of social life of the country and provides an opportunity to realize social reality. The issue of bullying within the framework of gender policy is currently a very relevant issue in Ukraine. Accordingly, the authors conducted a thorough analysis of concepts related to bullying. At the same time, such categories as "violence", "child abuse", "physical violence", "sexual violence", "psychological violence", "cruel treatment of a child" and "bullying" were characterized. At the same time, it was noted that the following categories related to the researched concept of violent actions are such concepts as "shaming", "mobbing", "hazing", "stalking", "cyberbullying", which we will investigate in the following scientific works. The article analyzes scientific views on the above categories and, with the aim of improving the studied concepts, offers their author's definitions. The authors established that violence should be understood as the act or inaction of one person(s) in relation to another person(s), which is expressed in the form of physical, material or psychological influence aimed at causing harm. By "sexual violence", the authors understand a type of violence expressed in illegal acts of a sexual nature against the will and desire of a person. Noting the heterogeneity of interpretations of bullying and with the aim of its improvement, the authors formulated bullying as a negative systematic and aggressive influence of a buller (or a group of bullies), which manifests itself in various types of violence, with the aim of intentionally causing harm to the person it is aimed at.