2018 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 рік by Subject "communication"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Зарубіжний досвід ефективної комунікації в діяльності поліцейських.Foreign Experience of Effective Communication in Police Activities(2018) Волошина, О. В.; Voloshyna, O.Висвітлено результати вивчення зарубіжного досвіду щодо ефективних моделей професійної комунікації поліцейських та шляхів його впровадження в практичну діяльність працівників Національної поліції України. Проаналізовано досвід ефективної комунікації в діяльності поліцейських зарубіжних країн на прикладі Німеччини, Великої Британії, Японії, США, Латвії та Росії. Встановлено, що досвід роботи з персоналом поліції в низці цивілізованих країн має ефективні нормативні та психологічні механізми опрацювання навичок ефективної комунікації, які цілком можуть бути апробовані в Національній поліції України. Висвітлено головні завдання дільничних поліцейських Німеччини, зокрема: постійне, незалежне від обставин встановлення та підтримка контактів з громадянами, громадськими угрупованнями, установами та організаціями певної дільниці; проведення кримінально-профілактичного консультування за місцем проживання; допомога жертвам злочинів та деякі інші завдання. Визначено особливості реалізації в США програми громадської діяльності патрульної служби поліції, які створені для забезпечення активного співробітництва поліції з населенням. Відображено результати проведення пілотного проекту «Робота поліції з громадськістю» на Талсінській дільниці поліції Латвії протягом 2009–2012 років та рекомендації щодо її вдосконалення, а саме: спонукати поліцейських сприймати населення як клієнтів; обмежувати концентрацію на конфліктах у навчальній програмі підготовки поліцейських; навчити працівників поліції спілкуватися в ситуаціях, де конфлікт відсутній, установлювати неформальний і не авторитарний контакт з населенням тощо. Відповідно визначено можливості застосування зарубіжних комунікативних моделей у роботі поліції України з громадськістю.The purpose of the article is to study the foreign experience of effective models of professional communication of policemen and ways of introducing better experience in practical activities of the staff of the National Police of Ukraine. The experience of effective communication in the work of foreign police officers is analyzed on the example of Germany, Great Britain, Japan, the USA, Latvia and Russia. It has been established that experience of working with police personnel in a number of civilized countries convincingly confirms the existence of effective normative and psychological mechanisms for working out effective communication skills, which can be fully tested in the National Police of Ukraine. The main tasks of the district police of Germany are highlighted, in particular: establishment and support of contacts with citizens, public groups, institutions and organizations of a certain district, independent of the circumstances; conducting of preventive counseling at the place of residence; assistance to crime victims and some other tasks. The peculiarities of realization in the USA of the program of public activity of the police patrol service, created to ensure active cooperation of the police with the population, are determined. The results of the pilot project "Public Police Work" at the Talsi Police Station of Latvia during 2009-2012 and recommendations for its improvement are shown, namely: to urge the police to perceive the population as clients; to limit the concentration on conflicts in the training program for police officers; to train police officers to communicate in situations where there is no conflict, to establish informal and non-authoritarian contact with the population, etc. The possibilities of using foreign effective models in the work of the police of Ukraine with the public are determined.Item Особливості спілкування майбутніх психологів – екстравертів та інтровертів.Communication Peculiarities of Future Psycologist – Extroverts and Introverts(2018) Хохліна, О. П.; Чечко, А. В.; Khokhlina, О.; Chechko, A.Висвітлено результати теоретичного вивчення проблеми спілкування в контексті професійної підготовки психологів та емпіричного виявлення наявності й характеру соціально-психологічних особливостей спілкування в майбутніх психологів – екстравертів та інтровертів. Спілкування розглянуто як форму активності людини, результатом якої є взаємодія з іншою людиною чи людьми; як багатоплановий процес встановлення й розвитку контактів між людьми, що породжується потребою спільної діяльності. Зауважено, що навчально-виховний процес з підготовки фахівця в галузі психології має базуватися на наукових знаннях щодо особливостей спілкування та їх детермінації в майбутніх психологів. Емпірично доведено, що екстраверсія та інтроверсія як характеристики темпераменту людини детермінують виникнення певних особливостей спілкування. Отримано нові дані про соціально-психологічні особливості спілкування – комунікативну установку, стратегію психологічного захисту та здатність до саморегуляції – у майбутніх психологів залежно від належності до групи екстравертів чи інтровертів. Зокрема, виявлено, що спілкування майбутніх психологівекстравертів має такі соціально-психологічні особливості: більш виразна (ніж в інтровертів) негативна комунікативна установка з домінуванням установки на завуальовану жорстокість щодо партнерів; використання в спілкуванні миролюбності як стратегії психологічного захисту суб’єктивної реальності; низький рівень самоконтролю. Спілкуванню майбутніх психологів-інтровертів притаманні: менш виразна (ніж в екстравертів) негативна комунікативна установка з домінуванням установки на негативний досвід спілкування; використання в спілкуванні уникнення як стратегії психологічного захисту суб’єктивної реальності; середній рівень самоконтролю. Визначено змістові лінії психолого-педагогічної роботи зі студентами-екстравертами та інтровертами з метою підвищення ефективності їх професійної підготовки.