Browsing by Author "Sudenko, Yu."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальні юридико-психологічні проблеми протидії шкільному булінгу.Actual Juridical-Psychological Problems of Response on School Bullying(2019) Суденко, Ю. А.; Sudenko, Yu.Метою статті є аналіз проблеми шкільного булінгу – однієї із форм насильства в дитячому середовищі. Розглянуто чинники й детермінанти, що спричиняє цей феномен. Здійснено порівняльний аналіз навчально-виховних заходів протидії булінгу в Сполучених Штатах Америки, Західній Європі й Україні. Визначено перспективні юридико-психологічні шляхи оптимізації профілактики шкільного насильства.The purpose of the article is to analyze the problem of school bullying - a form of violence in the child environment. The factors and determinants that give rise to this phenomenon are considered. The comparative analysis of education and educational measures of counteraction to bullying in the United States of America, the countries of Western Europe and Ukraine is carried out. The perspective legal and psychological ways of optimization of prevention of school violence are outlined.Item Булінг як різновид насилля в закладах освіти. Bullying as a Type of Violence in Educational Institutions(2022) Суденко, Ю.А.; Sudenko, Yu.Здоров’я та безпека – те, що в державній політиці та й в системі освіти має вагоме значення. На тлі зниження народжуваності в умовах воєнного стану відбувається погіршення якості здоров’я дітей, збільшується рівень соціальної дезадаптації та різних варіантів девіантної поведінки дітей. Саме тому дитяча неконтрольована жорстокість стосовно однолітків (булінг) є темою, актуальність якої поступово зростає в суспільстві. Існує безліч факторів булінгу в освітньому просторі: сім’я, яка опинилася в складних життєвих обставинах, негативне оточення дитини, високе (або низьке) матеріальне становище, уседозволеність, безкарність, агресивний вплив засобів масової інформації тощо. Практично в кожному закладі освіти, незалежно від форми власності та розташування, є принаймні один клас, у якому наявні факти глузувань і відкритих знущань. Головна проблема в тому, що в групі ризику може опинитися практично будьхто. Health and safety is at the forefront of public policy and the education system. Against the background of a decrease in the birth rate in the conditions of war, the quality of children’s health deteriorates, the level of social maladjustment and various variants of children’s deviant behavior increases. Sometimes, children’s uncontrolled cruelty towards peers (bullying) is a topic whose relevance is gradually increasing in society. There are many factors of bullying in the educational space: a family that finds itself in difficult life circumstances, a child’s negative environment, high (or low) financial status, permissiveness, impunity, aggressive influence of mass media. Practically in every educational institution, regardless of ownership and location, there is at least one class where mockery and open bullying are observed. The main problem is that almost anyone can be at risk.Item Превенція булінгу в освітньому середовищі. Prevention of Bulling into Educational Environment(2020) Суденко, Ю. А.; Sudenko, Yu.Метою статті є аналіз іноземногодоробку у сфері превенції булінгу, з’ясування найефективніших її різновидів, напрямів й умов реалізації методології запобігання булінг-поведінці в дитячих осередках.Також висвітлено суспільну та індивідуально-психологічну зумовленість булінгу, перспективи законодавчого й виховного впливу на шкільний булінг. Методологія.Методологічний інструментарій обрано відповідно до окресленої мети, специфіки об’єкта й предмета дослідження. У науковому дослідженні використано комплекс методів: теоретичні (аналіз, синтез, порівняння та узагальнення літературних джерел і теоретичних підходів з обраної проблематики); емпіричні (спостереження, опитування, тестування); порівняльно-правовий–під час аналізу законодавства й наукових категорій, історико-правовий, розвитку наукових поглядів на зазначене проблемне питання. Наукова новизнаполягає в запровадженніта реалізації на території держави комплексної програми щодо превенції (профілактики) запобігання булінгу в дитячому, зокрема освітньому, середовищі. Висновки.Булінг єпоширенимявищем, яке несприятливо впливає на формування особистості та соціально-психологічну адаптацію як булера, так і його жертви. Аналіз сучасних робіт, присвячених проблемам булінгу в освітньому середовищі, спонукає до глибокого й систематичного вивчення цього феномену, пошуку новітніх методик для його подолання.The purposeof the article is to analyze the foreign revision in the field of bullying prevention, to find out the most effective types, directions and conditions for the implementation of the methodology for preventing bullying in children’s centers. Also highlightsthe social and individual psychological causation of bullying, the prospects for legislative and educational impact on school bullying.Methodology.The methodological toolkit was selected in accordance with the intended goal, the specifics of the object and subject of research. A set of methods was used in the scientific research, including: theoretical (analysis, synthesis, comparison and generalization of literary sources and theoretical approaches from the selected problematics) empirical methods (observation, survey, testing); comparative legal –in the analysis of legislation and scientific categories and historical and legal, the development of scientific views on the specified problematic issue. The scientific novelty lies in the introduction and implementation on the territory of the state of a comprehensive program for the prevention (prevention) prevention of bullying in children, in particular educational, environment. Conclusions:Bullying is a fairly common phenomenon that adversely affects personality formation and socio-psychological adaptation both to Buler himself and to his victim. Analysis of modern works devoted to the problems of bullying in the educational environment shows the need for a deep and systematic study of this phenomenon, the search for new methods to overcome this phenomenon