Browsing by Author "Piaskowskii, Vadim"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості перевірки доказів, отриманих за участі неповнолітніх потерпілих від насильницьких злочинів.Specific Features of Evidence Verification Obtained with the Participation of Juvenile Victims of Violent Crimes(2015) Пясковський, Вадим Валерійович; Piaskowskii, VadimРозглянуто проблемні питання, пов’язані з особливостями перевірки доказів, отриманих за участі неповнолітніх потерпілих від насильницьких злочинів. Запропоновано використовувати результати психолого-психіатричної експертизи неповнолітнього щодо визначення рівня його психічного розвитку, здатності правильно сприймати, розуміти й оцінювати події, що відбулися за його участі, безпосередньо не перед проведенням слідчих (розшукових) дій за участі неповнолітнього, а після них, що дасть змогу не лише скоротити строки розслідування, а й слугуватиме відповідним доказом об’єктивності його показань.Рассмотрены проблемные вопросы, связанные с особенностями проверки доказательств, полученных при участии несовершеннолетних пострадавших от насильственных преступлений. Предложено использовать результаты психолого-психиатрической экспертизы несовершеннолетнего на предмет становления уровня его психического развития, способности правильно воспринимать, понимать и оценивать события, происшедшие при его участии, не до производства следственных действий с участием несовершеннолетнего, а после, что позволитне только сократить сроки расследования, но и послужит соответствующим доказательством объективности его показаний.The issues related to the peculiarities of the evidence validation obtained with the participation of juvenile victims of violent crimes. During the evidence inspection, especially obtained directly from minors, it is necessary to consider the circumstances under which law enforcement become aware of the fact of violent crime committal against a minor. As the results of our study, information on violent acts can be obtained either directly from minors, or from other sources (e.g.,from parents or other close relatives, from a medical facility, orphanage, kindergarten, etc.).