Browsing by Author "PURIKHOV Viacheslav Maksymovych"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СУЧАСНОСТІ. THE ROLE OF INTERNATIONAL MARKETING RESEARCH TODAY(2020) МАШОШИНА Наталія Вікторівна; MASHOSHYNA Nataliia Viktorivna; ПУРІХОВ В’ячеслав Максимович; PURIKHOV Viacheslav Maksymovych; ШВАГІРЕВА Власта Сергіївна; SHVAHIREVA Vlasta SerhiivnaТі компанії, які виходять на експорт, крім збільшення своїх обсягів реалізації товару і зниження уразливості від внутрішнього ринку, мають доступ до нових сучасних практик і технологій розвитку бізнесу. Усе це задає темпи розвитку міжнародного ринку. Головне призначення міжнародних маркетингових досліджень полягає в тому, щоб за допомогою виявлення актуальних потреб споживачів на закордонних ринках сформувати напрямок розвитку підприємства для задоволення цих потреб, таким способом обходячи конкурентів. Дослідження ринку є тільки складовим елементом цього процесу, хоч і найбільш важливою його частиною. Пов’язано це з необхідністю враховувати насамперед вимоги ринку, що може створити передумови для усунення існуючих недоліків у зовнішньоекономічній діяльності й позитивно відбитися на перспективі розвитку фірм. The main purpose of international marketing research is to identify the current needs of consumers in foreign markets to set the direction of enterprise development to meet them, thus bypassing competitors. Market research is only an integral part of this process. Although, the most important part of it. This is due to the need to take into account primarily the requirements of the market, which can create the conditions for eliminating existing shortcomings in foreign economic activity and have a positive impact on the prospects of companies. International marketing is an independent branch of the enterprise when entering foreign markets and includes a set of measures to organize the production and sale of products, services focused on meeting the needs of specific foreign consumers based on research and forecasting of international markets.