Browsing by Author "PANCHENKO Mariia Oleksandrivna"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item КОМУНІКАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ. COMMUNICATION PROCESSES IN SYSTEM MANAGEMENT(2019) ПАНЧЕНКО Марія Олександрівна; PANCHENKO Mariia Oleksandrivna; ОЛЕЙНИКОВА Олена Олексіївна; OLEINYKOVA Olena Oleksiivna; ІВАНОВ Станіслав Ігорович; IVANOV Stanislav IhorovychСтаттю присвячено дослідженню здібностей організаційних комунікацій, що виділяються в якості значимого компонента стратегічного потенціалу організації. Виділено дві групи здібностей організаційних комунікацій, що є самостійними напрямами стратегічного розвитку організаційних комунікацій. Визначено критерійну основу виміру здібностей організаційних комунікацій, що забезпечують вступ ресурсів в організацію. Визначено здібності організаційних комунікацій, що підтримують організаційні зміни. Обґрунтовано застосування мережевого аналізу в якості детермінанти дослідження комунікацій відносно організаційних змін. The paper examines organizational communication capacities that are studies as a signifi cant component of organization strategic potential.Item МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. METHODOLOGICAL ASPECTS OF EVALUATION OF COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE(2020) ОЛЕЙНИКОВА Олена Олексіївна; OLEINYKOVA Olena Oleksiivna; ПАНЧЕНКО Марія Олександрівна; PANCHENKO Mariia Oleksandrivna; ГІНДА Тетяна Олександрівна; HINDA Tetiana OleksandrivnaОбґрунтовано сучасні підходи та практичні рекомендації, спрямовані на визначення сутності оцінки конкурентоспроможності підприємства. Акцентовано увагу на значенні конкурентоспроможності підприємств у загальному економічному розвитку країни. Запропоновано послідовність дій під час оцінки конкурентоспроможності продукції. Визначено методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності підприємства, приведена класифікація методів оцінювання конкурентоспроможності та вибір оптимального методу. In modern conditions of formation and development of market relations before each enterprise there is a problem of an estimation of a level of competitiveness in order to strengthen a competitive position and to offer effective directions of increase. Improving the state of the country's economy cannot happen without increasing the competitiveness of enterprises themselves. Proper assessment of the company's competitiveness allows management to identify key competitors, analyze their behavior strategy, see their own place in the market and develop their own strategy for further behavior to neutralize competitors and increase their profits.Item СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ДИВЕРСИФІКАЦІЇ БІЗНЕСУ. STRATEGIC APPROACHES TO BUSINESS DIVERSIFICATION(2019) ОЛЕЙНИКОВА Олена Олексіївна; OLEINYKOVA Olena Oleksiivna; ПАНЧЕНКО Марія Олександрівна; PANCHENKO Mariia Oleksandrivna; ТИМКО Юрій Володимирович; TYMKO Yurii VolodymyrovychОбґрунтовано сучасні підходи та практичні рекомендації, спрямовані на визначення сутності стратегії диверсифікації діяльності підприємства. Визначено аспекти розвитку ринку та визначено можливі шляхи його диверсифікації. Question of scientific ground of i creation of original, adapted to the home terms of menage, control system by strategies of diversification of activity taking into account the state of i tendencies of роз to the coil of market environment, and also strategic potential of enterprise remain decided not enough.Item УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ СТРАТЕГІЧНОГО ТА СИСТЕМНОГО ПІДХОДІВ. MANAGEMENT OF ENTERPRISE COMPETITION POTENTIAL ON PRINCIPLES OF STRATEGIC AND SYSTEM APPROACHES(2019) ОЛЕЙНИКОВА Олена Олексіївна; OLEINYKOVA Olena Oleksiivna; ПАНЧЕНКО Марія Олександрівна; PANCHENKO Mariia Oleksandrivna; ЧЕРНИШОВА Аліна Сергіївна; CHERNYSHOVA Alina SerhiivnaУ статті розглянуто сутність конкурентного потенціалу підприємств. Проведено дослідження складових конкурентного потенціалу, що дають змогу підприємствам одержувати конкурентні переваги. Визначено основні риси конкурентного потенціалу і фактори впливу на його формування. Обґрунтовано необхідність управління конкурентним потенціалом підприємств на засадах стратегічного та системного підходів, що є чинником підвищення їх конкурентоспроможності. Запропоновано концептуальну схему процесу управління конкурентним потенціалом. Success with the achievement the high level of competitiveness is real at the terms of effectively built control system by an enterprise, namely management of him by competition potential. In market conditions a concept «competition potential» acquires large actuality, as one of fundamental descriptions the firmness of enterprise and his development in a prospect.