Browsing by Author "MOLOCHENKO Viktoriia Valeriivna"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЕЮ ТОВАРІВ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. MODELING OF PROCESSES OF MANAGEMENT OF PURCHASE GOODS IN HOTEL RESTAURANT BUSINESS(2019) ІВАЩЕНКО Анна Володимирівна; IVASHCHENKO Anna Volodymyrivna; МОЛОЧЕНКО Вікторія Валеріївна; MOLOCHENKO Viktoriia ValeriivnaРозроблено схему взаємозв'язку підсистем управління закупівлею товарів у готельно-ресторанному бізнесі. Проведено локальне моделювання процесів управління закупівлею товарів з урахуванням обмежень фінансових ресурсів. Визначено порогову точку постачання товарів. Застосування принципів управління закупівлею може бути суттєво корисним в готельноресторанній галузі завдяки накопиченому досвіду стосовно створення, реалізації, моніторингу та контролю ланцюгів поставок. У випадку формування ланцюга поставки в готельно-ресторанній галузі особливо важливі навички, знання в інформаційній та фінансовій логістиці. Високо конкурентний ринок готельних та ресторанних послуг вимагає високої якості обслуговування, що стає пріоритетним напрямком в пошуку шляхів удосконалення надаваних послуг. The block diagram of logistic system intercommunication in hotel business restaurant business is elaborated. The local modeling of operation processes of goods purchase taking into account the limits of financial resources is made. The sales point of goods is determined. At the present stage of the development of the economy of services in the world and Ukraine, the need to optimize the hotel and restaurant product is urgent.Item РОЗРОБКА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА. DEVELOPMENT OF ORGANIZATIONAL MECHANISM FOR IMPROVING IMAGE BORDER MANAGEMENT HOTEL ENTERPRISE(2019) МОЛОЧЕНКО Вікторія Валеріївна; MOLOCHENKO Viktoriia ValeriivnaУ статті пропонується визначення методики оцінювання рівня управління іміджем, яка враховує специфіку готельного підприємства. Сучасна туристична галузь є складною і динамічною структурою. Не варто забувати і те, що ця галузь знаходиться на стадії розвитку і з кожним роком підходи до роботи, ведення справ та продажу готельного продукту покращується, але проблема моделювання дієвого іміджу залишається невирішеною. Основною метою даної статті є пропозиція і обґрунтування методики оцінки рівня управління іміджем, що дозволить врахувати специфіку функціонування готельного підприємства в конкретній ринковій ситуації і прийняти відповідно найбільш оптимальні управлінські рішення щодо управління іміджем даного підприємства. The article proposes the definition of a method for estimating the level of management by image building, which takes into account the specifics of the tourist enterprise. The modern tourism industry is a complex and dynamic structure, and it includes as directly enterprises of the tourism industry (travel agencies, tour operators, recreation facilities) and a large number of subsidiary institutions and organizations (various carriers, hotels, restaurants, sanatoriums, etc.).