Browsing by Author "HROMOVA Olha Yevheniivna"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. IMPROVEMENT OF THE SALES POLICY OF THE ENTERPRISE(2020) ГУРСЬКИЙ В’ячеслав Анатолійович; HURSKYI Viacheslav Anatoliiovych; ГРОМОВА Ольга Євгеніївна; HROMOVA Olha YevheniivnaУ статті досліджено проблеми вдосконалення збутової політики за нинішнього розвитку сучасних підприємств, основи визначення поняття «збутова політика» торговельних підприємств та запропоновано способи удосконалення збуту, уточнено визначення заданого поняття. З огляду на мету дослідження, для успішного функціонування підприємств запропоновано й обґрунтовано ряд механізмів, які можуть справити позитивний вплив на їх функціонування. Об’єктом дослідження обрано швидко прогресуюче торговельне підприємство у м. Вінниця ТОВ «Поділля Струм», визначено основні напрями вдосконалення збутової політики, що обумовлюють економічну стійкість та систему заходів, яка забезпечує своєчасне реагування на відхилення від запланованих значень економічної стійкості підприємств. Подальші дослідження мають бути спрямовані на розробку заходів підвищення ефективності, визначення критеріїв вибору напрямів збутових стратегій, зменшення й попередження ризиків, пов’язаних зі збутом продукції. The paper examines the problems of improving sales policy in the current development of modern enterprises, the basics of defining the concept of “sales policy” of commercial enterprises and offers ways to improve sales, clarifies the definition of this concept. Given the purpose of the study, a number of mechanisms that can have a positive impact on their operation have been proposed and substantiated for the successful operation of enterprises. The object of the study is a rapidly progressing trading company in Vinnitsa LLC “Podillya Strum”, identified the main areas of improvement of sales policy, which determine economic stability and a system of measures that provides a timely response to deviations from the planned values of economic stability.Item ДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «БОМБА-ТУР», М.ВІННИЦЯ. RESEARCH ON THE USE OF MARKETING INSTRUMENTS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOR ON THE EXAMPLE OF BOMBA-TOUR LLC, VINNYTSIA(2019) ГРОМОВА Ольга Євгеніївна; HROMOVA Olha Yevheniivna; КОЗЛОВ Олександр Юрійович; KOZLOV Oleksandr YuriiovychУ статті досліджено використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ «Бомба-тур» м. Вінниця. Наведена характеристика туристичної фірми ТОВ «Бомба-тур» м. Вінниця. Структуровано загальні елементи просування туристичної організації. Зазначені основні маркетингові інструменти просування ТОВ «Бомба-тур» у мережі Інтернет. Здійснена оцінка використання основних маркетингових інструментів та аналіз їх впливу на стан організації. Сформульовані висновки з проведеного дослідження. The article explores the use of marketing tools to influence consumer behavior using the example of Bomba-Tour LLC in Vinnytsia. The characteristic of the tourist company Bomba-Tour LLC, Vinnitsa, is given. The elements of promoting a tourism organization are structured.Item ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗБУТОВИХ МЕРЕЖ. ВАРІАНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА. EFFECTIVENESS OF SUPERVISED NETWORKS. OPTIONS TO IMPROVE EFFICIENCY OF THE ENTERPRISE STОСК(2019) ГРОМОВА Ольга Євгеніївна; HROMOVA Olha YevheniivnaСистема збуту товарів – основна ланка маркетингу, завершальний комплекс заходів стосовно створення продукції, виробництву і доведенню її до споживача. На даному етапі покупець визначає чи ні зусилля фірми корисними і потрібними для себе а значить купує або не купує товар. Актуальність даної теми полягає в тому, що прибуток підприємства залежить від правильної організації збутової мережі та максимального продажу виготовленої продукції, то вивчення питання про збутову діяльність мереж є актуальним для всіх підприємств і відіграє виключно важливу роль у системі виробничих відносин суспільства. The system of marketing of goods - the main link of marketing, the final set of activities for the creation of products, production and bringing it to the consumer. At this stage, the buyer determines whether or not the company's efforts are useful and necessary for itself, and therefore it buys or does not buy the goods. The concept of sales should include a number of functions: transportation, warehousing, storage, completion, promotion of wholesale and retail sales, pre-sale training and the actual sale of goods. Sales of any company's products are carried out through a distribution system whose effectiveness guarantees the success of the business.Item КОНЦЕПЦІЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ. CONCEPT OF COMMUNICATION MARKETING AND LOGISTICS(2019) ГРОМОВА Ольга Євгеніївна; HROMOVA Olha Yevheniivna; ТЕРЕЙКОВСЬКА Надія Сергіївна; TEREIKOVSKA Nadiia SerhiivnaУ сучасних умовах ускладнення виробництва і конкуренції, що посилюються, не є можливим розвиток підприємств без стійких зв'язків, ефективної взаємодії внутрішніх і зовнішніх процесів. Виникає потреба в управлінні взаємообумовленими процесами на ринках постачальників і споживачів на основі маркетингової інформації, процесами руху матеріальних та інформаційних логістичних потоків, які забезпечують координацію попиту та пропозиції на товар. Тим часом все частіше виникає питання незалежності маркетингу і логістики, а також допоміжної їх ролі один одному. In modern conditions of increasing complexity of production and increasing competition, the development of enterprises is not possible without stable ties, effective interaction of internal and external processes. There is a need to manage interdependent processes in the markets of suppliers and consumers on the basis of marketing information, the processes of movement of material and information logistics flows, ensuring the coordination of supply and demand for goods.Item СУТНІСТЬ ВПЛИВУ СИТУАЦІЙНИХ ФАКТОРІВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ. ESSENTIAL INFLUENCE OF SITUATION FACTORS ON CONSUMER BEHAVIOR(2019) ГРОМОВА Ольга Євгеніївна; HROMOVA Olha Yevheniivna; ГАБРИД Аліна Ігорівна; HABRID Alina Ihorivna; ЛАНОВА Олена Миколаївна; LANOVA Olena MykolaivnaУ статті розглянуто типи поведінки спроживачів на ринку залежно від обставин і життєвого етапу. Визначено підходи до дослідження сутності ситутаційних чинників. Наведено класифікацію ситуативних факторів. Проведено аналіз окремих ситуацій, які можуть впливати на поведінку споживачів. Досліджено ситуацію, коли різні чинники можуть перетинатися та впливати на споживачів одночасно. Визначено значення маркетингової служби у дослідженні ситуатичних чинників. Тhe article deals with the types of consumer behavior on the market depending on the circumstances and life stage. It is emphasized that consumer behavior depends not only on external factors, but also on their outlook, education, innate characteristics. Approaches to the study of the essence of the Situational factors are determined and their possible influence on the consumer's choice is evaluated. The needs of individual clients are shaped both by the influence of their own characteristics and as appropriate.