Browsing by Author "BORTNIKOVA, Mariana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item КРОС-КУЛЬТУРНА БІЗНЕС-ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ТРУДНОЩІ РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ОПТИМАЛЬНІ ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ.(2022) ЧИРКОВА, Юлія Леонідівна; CHYRKOVA, Yuliia; БОРТНІКОВА, Мар’яна Григорівна; BORTNIKOVA, MarianaУ статті відображено особливості розвитку категорії «крос-культурна бізнес-взаємодія», на базі чого уточнено сутність вказаного поняття з позиції багатокультурної бізнес-співпраці з міжнародними партнерами, а також залучення до колективу фахівців-іноземців. Узагальнено орієнтовну статичну модель крос-культурних комунікацій, що зазвичай функціонує в межах вітчизняних суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, деталізовано форми та типи крос-культурної взаємодії. На підставі цього виокремлено ключові проблемні моменти, що перешкоджають активному розвитку концепції крос-культурної бізнес-взаємодії в українських соціально-економічних реаліях, та запропоновано прикладні варіанти їх вирішення. Rapid changes in internationalization are having a huge impact on how businesses operate and their work environments, connecting them with customers and colleagues around the world. This cross-cultural collaboration can promote the growth and development of corporations around the world, resulting in increased demand for a skilled, culturally diverse workforce. While there are many advantages and disadvantages to an intercultural workforce, this means that understanding the best way to manage the business of culturally diverse teams is more actual today than ever.Item МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО АДАПТАЦІЇ ДО РЕАЛІЙ ГОСПОДАРЮВАННЯ В УКРАЇНІ. INTERNATIONAL EXPERIENCE OF ENTERPRISES SOCIAL RESPONSIBILITY MANAGEMENT AND PECULIARITIES OF ITS ADAPTATION TO THE ECONOMIC REALITIES OF UKRAINE(2021) ЧИРКОВА, Юлія Леонідівна; CHYRKOVA, Yuliia; БОРТНІКОВА, Мар’яна Григорівна; BORTNIKOVA, MarianaУ статті досліджено сутність категорії «соціальна відповідальність підприємств». Розкрито як змінювалось розуміння та підходи до імплементації цієї концепції в різні історичні періоди. З’ясовано ключові елементи соціальної відповідальності та особливості їх прояву в умовах функціонування та розвитку підприємницьких структур. Проаналізовано успішний досвід застосування концепції соціальної відповідальності серед всесвітньо відомих компаній різної галузевої приналежності, а також з’ясовано, в який спосіб відбувається адаптація управлінських систем вітчизняних підприємств до принципів корпоративної соціальної відповідальності та сталого розвитку загалом. У результаті окреслено переваги впровадження соціальної відповідальності в українських компаніях, а також виділено проблемні моменти, що супроводжують цей процес та представлено загальні рекомендації відносно їх ефективного усунення. Nowadays, the development of an enterprises social responsibility (SR) strategy is one of the integral components of its successful functioning as it transfers the relationship between the enterprise and society to a higher level and becomes one of the most important factors on the way to the economic development of both an individual enterprise and our country as a whole. Modern business cannot consider itself separately from its most important stakeholders, therefore, the implementation of corporate social responsibility concept is the indirect factor that provides the link SR – stakeholders – enterprise total efficiency increasement. The SR management system is a set of interrelated functions of analysis, planning, organization and control that ensure a continuous process of interaction between enterprise management and stakeholders. At the same time, only wellcoordinated actions of business entities and the state towards the development of applied tools for socially responsible company management will allow us to bring the concept of social responsibility in Ukraine to a qualitatively new level, ensuring the intensification of our society development in the direction of sustainable development.Item ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАРІЮ ПОДАТКОВОГО КОМПЛАЄНСУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ – СУБ’ЄКТАХ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. PECULIARITIES OF USING TAX COMPLIANCE TOOLS AT ENTERPRISES ENGAGED IN FOREIGN ECONOMIC ACTIVITIES(2021) ЧИРКОВА, Юлія Леонідівна; CHYRKOVA, Yuliia; БОРТНІКОВА, Мар’яна Григорівна; BORTNIKOVA, MarianaУ статті здійснено спробу визначити особливості застосування інструментарію податкового комплаєнсу на підприємствах-суб´єктах зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). Встановлено, що непередбачуваність зовнішнього середовища, ускладнення структури операційних, фінансових, інвестиційних процесів, необхідність функціонування в умовах режиму санкцій і зростаючі ризики кібершахрайства актуалізують питання використання податкового комплаєнсу як ефективної підсистеми контролю в умовах сьогодення. Запропоновано класифікувати суб’єктів ЗЕД з урахуванням їх податкової та митної репутації задля надання максимальних митних спрощень для найбільш сумлінних із них (зокрема, статусу авторизованого економічного оператора). It is established that unpredictability of the external environment, complicating the structure of operational, financial, investment processes, necessity of functioning under the sanctions regime and the growing risks of cyber fraud actualize the question of using tax compliance at enterprises, the subjects of foreign economic activities (FEA). International and national theorists and practitioners think the system of compliance control is an effective alternative to further complicating and increasing the number of regulatory and non-regulatory acts in the field of control over the activities of the organization. The effects for FEA participants from tax compliance have been identified as follows: implementation of customs operations in as much as possible short terms and with minimum expenses; minimization of costs for the implementation of customs operations while ensuring the rules established by customs legislation; obtaining the status of a law-abiding FEA participant; reduction of risks arising from the implementation of FEA; reducing the number of inspections by supervisory authorities; emergence of a single standard of implementation of FEA; application of electronic methods for declaring goods.Item ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА У ЗДІЙСНЕННІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. FORMATION OF THE ENTERPRISE FINANCIAL RESOURCES MANAGEMENT CONCEPTUAL MODEL IN THE PROCESS OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITY IMPLEMENTATION(2021) БОРТНІКОВА, Мар’яна Григорівна; BORTNIKOVA, Mariana; ЧИРКОВА, Юлія Леонідівна; CHYRKOVA, YuliiaУ статті наведено підходи до формування фінансових ресурсів підприємств. Охарактеризовано основні складові елементи моделі управління фінансовими ресурсами підприємства, а саме: мету та основні завдання; суб’єкти та об’єкти управління фінансовими ресурсами; технологію стратегічного управління фінансовими ресурсами підприємства; фактори впливу на процеси управління та систему забезпечення управління фінансовими ресурсами підприємства у здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Розроблено технологію стратегічного управління фінансовими ресурсами підприємства. Сформовано концептуальну модель управління фінансовими ресурсами підприємства у здійсненні зовнішньоекономічної діяльності, яка враховує організаційну, функціональну та інформаційну складові системи забезпечення. While carrying out production, economic and foreign economic activities, domestic enterprises face important issues of ensuring their financial stability and effective management of the financial resources’ formation, distribution and use process. The application of the financial resource management conceptual model in the practical activities of enterprises will ensure the achievement of the goals and objectives of the enterprise, contribute to the improvement of its financial condition and the movement of financial flows, as well as allow alternative management decision-making on the formation and implementation of the strategy for managing the financial resources of the enterprise in the conditions of new foreign markets development.