Browsing by Author "BLYZNIUK, Andrii"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item АЛЬТЕРНАТИВНІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ALTERNATIVE STRATEGIES OF BUSINESS DEVELOPMENT(2023) БЛИЗНЮК, Андрій Олександрович; BLYZNIUK, AndriiНеобхідною умовою для підняття та покращення економічної ситуації в Україні є вдосконалення структури управління організації, впровадження сучасних методик менеджменту, а саме стратегічного управління. Під час розроблення загальної стратегії вирішуються дві основні задачі: відбір та розподіл основних елементів загальної стратегії підприємства; встановлення конкретної ролі кожного з підрозділів підприємства під час здійснення стратегії та визначення способів розподілу ресурсів між ними. Стратегія має відповідати сильним та слабким сторонам підприємства та його конкурентним можливостям. Розрізняють такі види загальних стратегій: стабільності, зростання, скорочення. Одним із найважливіших питань для підприємства є питання наявності у неї сил та досвіду для впровадження у життя обраної стратегії.A necessary condition for raising and improving the economic situation in Ukraine is the improvement of the management structure of the organization, the introduction of modern management methods, namely strategic management. In today's unstable conditions of business, it is very important to understand the purpose of one's existence and the clarity of establishing further actions according to the plan, because often most companies are forced to close down their activities. It is for this purpose that a development strategy is developed and implemented for the long-term perspective and effective functioning of the enterprise. If we take into account the complexity of managing the effective development of the company, there is a need to develop and use scientifically based modern management technologies, as well as mechanisms that motivate development in the perspective that takes into account strategic directions.Item ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ. THE USAGE OF THE MARKETING INFORMATION SYSTEM IN ENTERPRISE’S MANAGEMENT(2023) БЛИЗНЮК, Андрій Олександрович; BLYZNIUK, AndriiСучасне суспільство входить у нову інформаційну епоху. Рівень розвитку економіки визначається не так масою природних ресурсів, скільки наукомісткістю продукції та інтелектуальним потенціалом. Удосконалення інформаційних систем безпосередньо пов'язане та відображає певні вимоги та завдання, які необхідні для розвитку підприємницької діяльності підприємства. Процес розвитку сучасних інформаційних систем полягає у підвищенні якості управління відповідно до інформаційних процесів реальних бізнес-процесів, у підготовці прийняття управлінських рішень та у прискоренні документообігу. У статті досліджено питання стосовно використання маркетингової інформаційної системи в управлінні для вирішення проблем з підвищення ефективності діяльності підприємства. Modern society is entering a new information age. The level of economic development is determined not so much by the mass of natural resources as by the scientific content of products and intellectual potential. At the same time, new phenomena are emerging in society, which have received the name of informational and technological dictatorship as a way to solve the pressing problems of the modern world, which has crossed the threshold of technetronic civilization.