№1(41)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №1(41) by Author "Vorobey O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ЮВЕЛІРНІ ВИРОБИ ВСЕСВІТНЬОВІДОМИХ БРЕНДІВ ЯК ОБ’ЄКТИ ТОВАРОЗНАВЧОЇ ЕКСПЕРТИЗИ. JEWELERY PRODUCTS OF WORLD-FAMOUS BRANDS AS AN OBJECT OF COMMODITY EXAMINATION(2024) Малярчук О.М.; Maliarchu O.; Воробей О.В.; Vorobey O.У статті порушено питання дослідження ювелірних виробів як об’єктів товарознавчої експертизи, що потребують комплексного підходу і залучення вузькопрофільних фахівців, оцінювачів, ювелірів, гемологів, хіміків. Зазначено, що такі вироби можуть належати до високого ювелірного мистецтва, мають велику вартість і потребують усебічного дослідження з особливою увагою до деталей. Мета статті полягає у визначенні особливостей ювелірних виробів відомих світових брендів як об’єктів товарознавчої експертизи. Методологічну основу дослідження становлять загальнонаукові та спеціальні методи, зокрема діалектичний, системний аналіз, синтез, теоретичне узагальнення. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні послідовності дослідження брендового ювелірного виробу та визначення його вартості, що починається лише після того, як судовий експерт у галузі товарознавства визначить оригінальність його походження. Крім того, висвітлено можливості і перспективи використання спеціальних знань у формі судової товарознавчої експертизи під час дослідження брендового ювелірного виробу та визначення його вартості; проаналізовано особливості елітних ювелірних виробів на прикладі ексклюзивних прикрас класу люкс кращих ювелірних брендів світового масштабу – Van Cleef & Arpels, Cartier, Boucheron, Tiffani & Co, Graff, Chopard, Bulgari (Bvlgari). Компанії для оприлюднення своїх унікальних колекцій прикрас послуговуються інтернет-ресурсом, що свідчить про певну інформаційну забезпеченість завдань товарознавчої експертизи. Практична значущість дослідження полягає в розробленні основ і рекоменацій, які можуть застосовувати експерти під час дослідження ювелірних виробів відомих брендів. The article raises the issue of jewelry research as objects of commodity expertise, which requires a comprehensive approach and the involvement of narrow-profile specialists, appraisers, jewelers, gemologists, and chemists. It is stated that such products can belong to high jewelry, have a high value and require comprehensive research with special attention to detail. The purpose of the article is to determine the features of jewelry of famed global brands as objects of commodity expertise. The methodological basis of the research is general scientific and special methods, in particular, dialectical, systemic analysis, synthesis, theoretical generalization. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of a sequence of investigation of a branded jewelry item and determination of its value, which begins only after a forensic expert in the field of commodity studies determines the originality of its origin. In addition, the possibilities and prospects of using special knowledge in the form of forensic commodity examination during the research of branded jewelry and determining its value are highlighted; the peculiarity of elite jewelry are analyzed using the example of exclusive luxury jewelry of the best jewelry brands of the world scale – such as Van Cleef & Arpels, Cartier, Boucheron, Tiffani & Co, Graff, Chopard, Bulgari (Bvlgari). Companies use an Internet resource to publicize their unique collections of jewelry, which indicates a certain information security for the tasks of commodity examination. The practical significance of the research lies in the development of foundations and recommendations that can be used by experts during famous brands jewelry research.