№3 Ч.3
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №3 Ч.3 by Author "ЛОГІНОВА Н.М."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ДИСКРЕЦІЙНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ПРАВОВОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ІЗ ПРАВОЗНАВСТВА У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЮРИДИЧНИХ ДИСЦИПЛІН(2015) ЛОГІНОВА Н.М.У статті розглянуто дискреційні повноваження як елемент правового виховання майбутніх магістрів під час вивчення юридичних дисциплін. Акцентовано увагу, що концепція правового виховання, що існує в сучасних умовах, об’єктивно потребує нових теоретичних розробок, історичного дослідження цієї проблеми, а також нового наукового пошуку, основаного на спільній творчості вчених, філософів, соціологів, культурологів і правознавців. Необхідно критично враховувати досвід минулих десятиліть і вже на якісно новому етапі розвитку нашого суспільства не зводити сутність правовиховної роботи до переказування нормативно-правових актів і, по суті, безпредметної просвітницької пропаганди загальних істин, що мають свідомо бездіяльний характер. Discretionary plenary powers are considered in the article, as an element of legal education of future of legal disciplines is accented attention, that conception of legal education, which exists in modern terms, objectively needs new theoretical developments, historical research of this problem, and also new scientific search, based on general creation of scientists of philosophers, sociologists, kul’turologiv and legists. It is necessary critically to take into account experience of past decades, and already on the high-quality new stage of development of our society, not to erect essence of pravovikhovnoy work to translation normatively legal acts and, in essence, pointless elucidative propaganda of general truths which carry inactive character consciously.