#04
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #04 by Author "IVANENKO, Iryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item НСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА. ELEMENTS OF MARKETING COMMUNICATIONS OF RESTAURANT ENTERPRISES(2023) ІВАНЕНКО, Ірина Вікторівна; IVANENKO, IrynaСтаттю присвячено адаптації інструментів маркетингових комунікацій у відповідності до потреб вітчизняних ресторанних закладів. Визначено особливості формування та просування ресторанного продукту, який є поєднанням продукції та послуг. Встановлено, що основними функціями ресторанного продукту є споживча, економічна, соціально-культурна та естетична. Так, використання інструментів маркетингових комунікацій має бути спрямоване на інформування клієнтів про зазначені функції та конкурентні переваги, переконання споживачів у якості пропонованих страв та послуг, мотивування цільової аудиторії до відвідування закладу та перетворення відвідувачів на постійних клієнтів ресторану. Розкрито сутність та наведено приклади використання таких основних інструментів маркетингових комунікацій, як реклама, стимулювання збуту, зв’язки з громадськістю, особисті продажі та прямий маркетинг на підприємствах ресторанного господарства. Визначено ендогенні та екзогенні фактори, які здійснюють вагомий вплив на вибір та імплементацію засобів маркетингових комунікацій. The paper is devoted to the adaptation of marketing communication tools in accordance with the needs of domestic restaurants. The study identifies the features of the formation and promotion of a restaurant product, which is a combination of products and services. Detailing of the functional components of the restaurant industry product allowed for a qualitative adaptation of marketing communications in on-line and off-line formats. It is established that the main functions of the restaurant product are consumer, economic, socio-cultural and aesthetic. The study details the functional components of the restaurant product, which allows for a better understanding of the essence of the activity of restaurant establishments.