ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ 1(34). LEGAL PSYCHOLOGY 1(34)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing ЮРИДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ 1(34). LEGAL PSYCHOLOGY 1(34) by Author "TYSHCHENKO Olena"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення особистісного статусу студента через мотивацію до збереження здоров’я. Increasing the Student's Personal Status Through Motivation to Maintain Health(2024) ТИЩЕНКО Олена; TYSHCHENKO OlenaУ статті висвітлено поняття мотивації до самозбереження психофізичного здоров’я студентів, підвищення «особистісного статусу» студента в педагогічному процесі як цілеспрямований психолого-педагогічний вплив, спрямований на розвиток особистісних якостей молоді, який має на меті формування здатності до особистої самореалізації через мотивацію до збереження здоров’я. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування психолого-педагогічних концепцій мотивації до збереження здоров’я та, відповідно, підвищення особистісного статусу студента. Методологічним підґрунтям статті є загальні психолого-педагогічні положення про сутність і розвиток особистості в процесі життєдіяльності, теоретичні положення закономірності розвитку особистості, принцип системного підходу. Ефективна діяльність людини можлива лише через розуміння її мотивації, шлях дослідження пізнання, застосування принципів світогляду до духовної творчості та практики. Методологія підвищення особистісного статусу студента через мотивацію до збереження здоров’я пов’язана з теоретичним осмисленням навчання молодою людиною. Підвищення особистісного статусу студента через мотивацію до збереження здоров’я ґрунтується на гуманістичних принципах, що відображаються у виникненні таких нових понять, як: психолого-педагогічна підтримка, психолого-педагогічний супровід, особистісний образ молодої людини, суб’єктний досвід особистості. Критеріями виховання є соціальний досвід, позитивні якості особистості. До складу соціального досвіду, крім знань про суспільство, належать знання про різні види соціальної діяльності та способи їх здійснення. Наукова новизна статті полягає у висвітленні впливу сучасного виховання, навчання на мотивацію студента, інтерес до самозбереження здоров’я через мотивацію підвищення особистісного статусу. Окреслено технології формування особистісного статусу студента через мотивацію до збереження здоров’я. Доведено, що підвищення особистісного статусу студента через мотивацію до збереження здоров’я сприяє соціалізації людини в процесі її міжособистісної взаємодії. Позитивно мотивована людина з високим авторитетом сприяє своїми досягненнями розвитку України. The article highlights the concept of motivation to self-preservation of students’ psychophysical health. Increasing the "personal status" of the student in the pedagogical process as a purposeful psychological and pedagogical influence aimed at the development of personal qualities of young people, which aims to form the ability for personal self-realization through motivation to preserve health. The purpose of our research is the theoretical substantiation of psychological and pedagogical concepts of motivation to maintain health and, because of this, increase the personal status of the student. The methodological basis of the article is general psychological and pedagogical provisions about the essence and development of personality in the process of life, theoretical provisions of the essence of the regularity of personality development, the principle of a systemic approach. The effective activity of a person is possible only through the understanding of his motivation, the path of cognitive research, the application of worldview principles to spiritual creativity and practice. The methodology of increasing the student’s personal status through motivation to preserve health is related to the theoretical understanding of learning by a young person. The scientific novelty of the article lies in highlighting the impact of modern education, training on student motivation, interest in self-preservation of health and, through motivation, increasing personal status. Technologies for the formation of a student’s personal status through motivation to maintain health. Conclusions. Increasing the student’s personal status through motivation to preserve health contributes to the socialization of a person in the process of interpersonal interaction. A positively motivated person with high authority contributes to the development of Ukraine with his achievements.