#12/4
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #12/4 by Author "КОВТУНЕНКО Ксенія Валеріївна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВИХОДУ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ. ORGANIZATIONAL SUPPORT OF THE COMPETITIVENESS MANAGEMENT OF THE ENTERPRISE IN THE CONDITIONS OF ENTERING FOREIGN MARKETS(2020) КОВТУНЕНКО Ксенія Валеріївна; KOVTUNENKO Kseniia Valeriivna; КОВАЛЬЧУК Олександра Вікторівна; KOVALVHUK Oleksandra Viktorivna; ЖИВОДЕР Дмитро Петрович; ZHYVODER Dmytro PetrovychНа сучасному етапі розвитку української економічної системи все більше набуває актуальності поняття «конкурентоспроможність» та її ефективне організаційне забезпечення. У процесі дослідження було розглянуто проблему управління конкурентоспроможністю сучасних українських підприємств, а також запропоновано організаційно-економічну модель управління конкурентоспромож-ністю підприємства для виходу на зовнішні ринки. Результати дослідження несуть практичну значущість для підприємства неспеціалізованої оптової торгівлі ТОВ «ЕЛ-ІТЕКС», оскільки запропонована в статті організаційно-економічна модель створить свого роду «фундамент» для ефективного управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах опанування нових ринків збуту. At the present stage of development of the Ukrainian economic system, the concept of «competitiveness» and its effective organizational support is becoming increasingly important. The problem of competitiveness management is recognized as one of the most important in the theory and practice of economics. It is important for Ukrainian enterprises operating in a transitive economy, whose competitive position in today's world markets remains insufficiently high.Item ПРОЦЕСИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ. GLOBALIZATION PROCESSES AND THEIR INFLUENCE ON THE INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT(2020) ПРОДІУС Юлія Іванівна; PRODIUS Yuliia Ivanivna; КОВТУНЕНКО Ксенія Валеріївна; KOVTUNENKO Kseniia Valeriivna; БОНДАРЕНКО Катерина Олегівна; BONDARENKO Kateryna OlehivnaГлобалізація – це нове явище в експансії міжнародної торгівлі, що з’явилося наприкінці ХХ століття. Інакше кажучи, «глобалізація» – це слово, яке можна визначити по-різному, залежно від того, яка його галузь застосування. У міру розширення ринку компанії часто стикаються з дилемою вибору з усіх можливих джерел у країні найкращих показників світового ринку. Водночас поведінка глобальних торгових компаній під час переходу світової економіки є дуже неоднозначною, що призводить до подальших досліджень у цьому напрямі. The purpose of the paper is to consider aspects of the globalization process that are important factors of global development, to assess the current state of the world, which is defined by scientists as critical. Globalization is a new phenomenon in the expansion of international trade that emerged in the late twentieth century. This was due to the opening of many industrial companies. In other words, «globalization» is a word that can be defined in different ways, depending on its field of application, whether it is a personal company, business national or global in general.