#12
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #12 by Author "MYROSHCHENKO Nataliia Yuriivna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ. PROBLEMS OF COMMERCIALIZATION OF INNOVATIVE PRODUCTS OF INDUSTRIAL ENTERPRISES(2019) МИРОЩЕНКО Наталія Юріївна; MYROSHCHENKO Nataliia Yuriivna; ЗАРИЦЬКА Оксана Леонідівна; ZARYTSKA Oksana Leonidivna; СИМАК Анастасія Валеріївна; SYMAK Anastasiia ValeriivnaОдним із визначальних факторів інноваційного розвитку економіки є комерціалізація інноваційних продуктів і технологій. У цій сфері в Україні більше проблем, аніж здобутків. У статті виокремлено ключові проблеми комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств, до переліку яких віднесено такі: загроза передчасної, неконтрольованої суб’єктами комерціалізації дифузії інноваційної продукції; висока ймовірність втрати прав власності на інновацію; нетечність оцінювання попиту на інноваційну продукцію і прогнозування обсягу її збуту; складність адекватного вибору стратегії і побудови тактики просування високотехнологічної продукції на ринку; відсутність обґрунтованих підходів до ціноутворення на інноваційну продукцію. На підставі цього запропоновано основні напрямки розв’язання зазначених проблем. The actuality of scientific research is confirmed by the fact that innovative activity is one of the key factors for straightening national competitiveness under the conditions of globalization. It is thanks to innovations that the business entity has the ability to develop its market positions, improve its economic efficiency and in turn create a bigger added value. At the same time, it is important to commercialize the results of the innovation activity are as much as possible, which aims at offering new high-tech products and services for the market.