#06/3
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #06/3 by Author "ТАРДАСКІНА Тетяна Миколаївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ОПЕРАТОРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ПАТ "УКРТЕЛЕКОМ". DETERMINATION OF MARKETING STRATEGY OF TELECOMMUNICATIONS’ OPERATOR СJSC "UKRTELECOM"(2018) ТАРДАСКІНА Тетяна Миколаївна; ДУШИНА Анастасія Сергіївна; МАНЬКО Марина ПетрівнаУ даній статті проаналізовано діяльність оператора телекомунікацій ПАТ «Укртелеком», проведено маркетинговий аналізта визначено маркетингову стратегію оператора телекомунікацій ПАТ «Укртелеком». In this article the activity of the operator of telecommunications of СJSC "Ukrtelecom" is analyzed, on the basis of the marketing analysis is conducted. CJSC "Ukrtelecom” is the leader of the market of high-speed fixed access to the Internet and occupies a dominant position in the market of fixed telephony.