#06/2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #06/2 by Author "HROMOVA Olha Yevheniivna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗБУТОВИХ МЕРЕЖ. ВАРІАНТИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА. EFFECTIVENESS OF SUPERVISED NETWORKS. OPTIONS TO IMPROVE EFFICIENCY OF THE ENTERPRISE STОСК(2019) ГРОМОВА Ольга Євгеніївна; HROMOVA Olha YevheniivnaСистема збуту товарів – основна ланка маркетингу, завершальний комплекс заходів стосовно створення продукції, виробництву і доведенню її до споживача. На даному етапі покупець визначає чи ні зусилля фірми корисними і потрібними для себе а значить купує або не купує товар. Актуальність даної теми полягає в тому, що прибуток підприємства залежить від правильної організації збутової мережі та максимального продажу виготовленої продукції, то вивчення питання про збутову діяльність мереж є актуальним для всіх підприємств і відіграє виключно важливу роль у системі виробничих відносин суспільства. The system of marketing of goods - the main link of marketing, the final set of activities for the creation of products, production and bringing it to the consumer. At this stage, the buyer determines whether or not the company's efforts are useful and necessary for itself, and therefore it buys or does not buy the goods. The concept of sales should include a number of functions: transportation, warehousing, storage, completion, promotion of wholesale and retail sales, pre-sale training and the actual sale of goods. Sales of any company's products are carried out through a distribution system whose effectiveness guarantees the success of the business.