ПОЛІТИКА І ПРАВО

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Інформаційне розуміння культури в контексті забезпечення національної безпеки країни. Informational Understanding of Culture in the context of Ensuring National Security of a Country
    (2020) Юринець, Ю.Л.; Бєлкін, Л. М.; Бєлкін, М. Л.; Yurynets, Yu.; Bielkin, L.; Bielkin, M.
    Інформаційна безпека є складовою національної безпеки країни. За таких умов виникає природна спокуса й навіть потреба обмежити ворожий інформаційний та/або культурний контент. Зокрема, для України в умовах російської агресії таким ворожим контентом є інформаційні впливи російського походження. Однак такі обмеження можуть виявитися неприпустимими або представлятися зацікавленими особамитакими, що єнеприпустимими вцивілізованих демократичних суспільствах. Отже, метою дослідження пропонованої статті є системний аналіз й обґрунтування інформаційного розуміння культури задля розробленнята обґрунтування підходів до прийнятного вдемократичних країнах обмеження ворожого інформаційного й культурного контенту в інтересах національної безпеки країни, зокрема для протидії російським інформаційним війнам проти України. Information security is an integral part of the country’s national security. Under such conditions, there is a natural temptation and even the need to limit enemy information and / or cultural content. In particular, for Ukraine in conditions of Russian aggression, such hostile content is influences of Russian origin. However, such restrictions may be unacceptable, or may be unacceptable by interested parties, in civilized democratic societies.
  • Item
    Політичні мережі як форма взаємодії в контексті побудови моделі мовної політики. Policy Networks as a Form of Interaction in the context of Building a Language Policy Model
    (2020) Савойська, С. В.; Savoiska, S.
    Здійснено дослідження політичних мереж як форми взаємодії в контексті побудови моделі мовної політики, щоможе ефективно формуватися лише на конструктивній основі. Складовою цього конструкту (моделі) є проукраїнськи налаштовані політичні інституції й такі явища, як: взаємозалежність, конструктивна комунікація, незалежна держава, взаєморозуміння, згода, а також концепти –«мережі», «політичні мережі», «мережева структура»тощо. Акцентовано на мережевому підході до побудови моделі мовної політики, а також на таких політичних процесах, які відбуваються у сфері мовної політики на вільній та окупованій території України в добу асиміляціїукраїнців Російською імперією.Ефективна побудова моделі мовної політики вимагає конструктивної взаємодії та взаєморозуміння членів її політичних мереж, які формують мовну політику й визначають її напрям. Щоб домогтися порозуміння не лише на локальному, а й на центральному (державному) рівнях, члени кожної політичної мережі мають конструктивно взаємодіятине лише в її межах, а й на міжмережевому рівні. Це надає можливість ефективно здійснювати мовну політику в державі й будувати на її основі модель національну (проукраїнську) за сутністю та демократичну за характером. Коли ж відсутні такі дії, як конструктивна взаємодія, бажання комунікувати та домовлятися, що є хворобою української спільноти, деструктивні взаємовідносини на міжмережевому рівні починають переважати над раціональною політикою комунікантів. На цьому підґрунті починають формуватися політичні мережі,деструктивні за сутністю й антиукраїнські (проросійські) за характером. Political networks are being investigated as a form of interaction in the context of building a language policy model that can be effectively formed only on a constructive basis. The component of this construct (model) is the pro-Ukrainian political institutions and such phenomena as: interdependence, constructive communication, independent state, mutual understanding, agreement, as well as concepts –«networks», «political networks», «network structure», etc. The researcher’s attention is focused on the network approach to constructing a model of language policy, as well as the political processes that take place in the field of language policy in the free and occupied territory of Ukraine during the assimilation of Ukrainians to the Russian Empire. In this context, the term «network» is understood as an institution that defines therules for the interaction and integration of linguistic and political entities that are united by common interests and values. The study argues that the effective construction of a language policy model requires constructive engagement and understanding among members of its political networks that shape and shape language policy. Such interaction should be present in the middle of each political network, as well as on the inter-network, intergovernmental, inter-political, inter-factional, inter-party, inter-regional and other. levels. In order to reach an understanding not only at the local but also at the central (state) levels, the members of each political network must interact constructively, not only within its borders, but also on the inter-network level. This makes it possible to effectively implement language policy in the country and to build on it a model national (pro-Ukrainian) in essence and democratic in character. Otherwise, when there is no constructive interaction, a reluctance to communicate and agree, which is a disease of the Ukrainian community, destructive relationships on the internet level take precedence over rational communication policy. Political networks are beginning to form on this ground, destructive in nature and anti-Ukrainian (pro-Russian) in nature.