Методологічні особливості законотворчості в галузі освіти в українській народній республіці доби української центральної ради. Methodological Features of Lawmaking in Education in the Ukrainian National Republic Ukrainian Central Rada period

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглянуто методологічні особливості законотворчого процесу в Українській Народній Республіці періоду Української Центральної Ради. Проаналізовано окремі тогочасні правові акти і результати наукових досліджень, присвячених означеній проблемі. Виокремлено загальні риси законотворчого процесу галузі освіти Української Народної Республіки. Сформульовано пропозиції щодо застосування досвіду тогочасного законотворення в сучасний період. Рассмотрены методологические особенности законотворческого процесса в Украинской Народной Республике времен Украинской Центральной Рады. Проанализированы отдельные правовые акты и результаты научных исследований данного периода, посвященные этой проблеме. Выделены общие черты законотворческого процесса области образования Украинской Народной Республики. Сформулированы предложения по применению опыта законотворчества того времени в современный период. A significant number of different reforms take place in modern Ukrainian state, and their course slows down because of a variety of reasons. In education, among other things, the reforms progress is hampered by unsystematic and inadequate regulatory and legal support of the reform process. In Ukraine the search of national education’s concept occurs, and at the same time its reforming proceeds having a target to integrate into the system of general European education.
Description
Keywords
освіта, законодавство, законотворчість, Українська Народна Республіка, Українська Центральна Рада., образование, законодательство, законотворчество, Украинская Народная Республика, Украинская Центральная Рада., education, law, lawmaking, Ukrainian National Republic, Ukrainian Central Rada.
Citation