Юридична освіта і навчальний процес у вищій школі

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Нормативно-правове забезпечення функціонування системи позашкільної освіти на Волині (ХІХ – початок ХХст.).Normative and legal securement of functioning of the system of afterschool education in volyn (XIX – the beginning of XX cen.)
    (2014) Можарівська, І. М.
    Здійснено аналіз формування передумов законодавчого поля освітньої галузі Правобережної України, починаючи з першої половини ХІХ ст. – до початку ХХ ст. Охарактеризовано діяльність різних типів позашкільних установ: кліматичих (оздоровчих) колоній для дітей і дорослих, недільних шкіл, додаткових класів для дорослих, публічних лекцій, недільних і святкових читань. Надано нормативно-правову оцінку законодавчих документів, що регламентували діяльність позашкільних установ.В статье осуществлён анализ формирования предпосылок законодательного поля отрасли образования Правобережной Украины, начиная с первой половины ХІХ в. – до начала ХХ в.; охарактеризирована деятельность разных типов внешкольных учреждений: климатических (оздоровительных) колоний для детей и взрослых, воскресных школ, дополнительных классов для взрослых, публичных лекций, воскресных и праздничных чтений – дана нормативно-правовая оценка законодательных документов, которые регламентировали деятельность внешкольных учреждений.In the article is made the analysis of the formation of preconditions of legislative field in educational branch of Right-Bank Ukraine, from the first half of XIX cen. – to the begging of XX cen.; was made the characteristics of the activity of types of afterschool institutions: climatic (recreational) colonies for children and adults, Sunday schools, additional classes for adults, public lectures, Sunday and holiday readings, and was provided the normative and legal assessment of legislative documents which regulated the activity of afterschool institutions.
  • Item
    Дослідження негативних психічних станів начальників відділень соціально-психологічних служб установ виконання покарань України.Research negative mental states chiefs of departments of social and psychological services penal Ukraine
    (2014) Чичуга, М. М.
    Досліджено негативні психічні стани начальників відділень соціально-психологічних служб установ виконання покарань України.Исследованы негативные психические состояния начальников отделений социально-психологической службы учреждений исполнения наказаний Украины.This article is devoted to research of negative mental states Chiefs of departments of social and psychological services penal Ukraine.
  • Item
    Професійно-психологічна підготовка персоналу державної пенітенціарної служби України як засіб забезпечення його особистої безпеки та надійності.Professional and psychological training of the staff of state penal service of Ukraine as a means of ensuring his personal safety and reliability
    (2014) Сахнік, О. В.
    Розкрито умови забезпечення психологічної надійності персоналу Державної пенітенціарної служби України та його особистої безпеки. Розглянуто специфіку професійно-психологічної підготовки як засобу попередження скоєння співробітниками органів, установ виконання покарань і слідчих ізоляторів неправомірних дій та злочинів.Раскрыты условия обеспечения психологической надежности персонала Государственной пенитенциарной службы Украины и его личной безопасности. Рассмотрена специфика профессионально-психологической подготовки как средства предупреждения совершения сотрудниками органов, учреждений исполнения наказаний, следственных изоляторов неправомерных действий и преступлений.The article is devoted to the analysis of conditions ensuring psychological reliability of the personnel of the State penitentiary service of Ukraine and their personal security as well as to the role of professional and psychological training as a means of preventing commission of offences and crimes by the officers of penitentiary institutions and detention facilities.
  • Item
    Конфлікти в трудових колективах і шляхи їх подолання.Conflicts in the labour groups and the ways of their overcoming
    (2014) Конопацька, О. М.
    Розкрито шляхи раціонального й ефективного подолання конфліктних ситуацій у трудових колективах. Проаналізовано правила поведінки керівника в колективі для профілактики конфліктів, своєчасного їх розкриття, виявлення та введення в конструктивне русло.Раскрыты пути рационального и эффективного преодоления конфликтных ситуаций в трудовых коллективах. Проанализированы правила поведения руководителя в коллективе для профилактики конфликтов, своевременного их раскрытия, выявления и введения в конструктивное русло.Раскрыты пути рационального и эффективного преодоления конфликтных ситуаций в трудовых коллективах. Проанализированы правила поведения руководителя в коллективе для профилактики конфликтов, своевременного их раскрытия, выявления и введения в конструктивное русло.Раскрыты пути рационального и эффективного преодоления конфликтных ситуаций в трудовых коллективах. Проанализированы правила поведения руководителя в коллективе для профилактики конфликтов, своевременного их раскрытия, выявления и введения в конструктивное русло.In the article ways are exposed rational that effective decision of conflict situations in labour collectives, analysed rules of conduct of leader in a collective for the prophylaxis of conflicts, their timely opening, exposure and introduction them in the structural river-bed of decision.
  • Item
    Формування колективу співробітників пенітенціарного закладу як колективу вихователів.Formation of collective prison staff as a group of educators
    (2014) Чорна, С. Л.
    Розкрито поняття колективу співробітників виправної установи. Охарактеризовано служби та відділи працівників колонії, педагогічні механізми перетворення колективу співробітників у колектив вихователів. Проаналізовано деякі педагогічні аспекти роботи, а також значення колективу співробітників пенітенціарного закладу як основного суб’єкта й об’єкта виховного процесу.Раскрыто понятие коллектива сотрудников исправительного учреждения. Охарактеризованы службы и отделы работников колонии, педагогические механизмы превращения коллектива сотрудников в коллектив воспитателей. Проанализированы некоторые педагогические аспекты, а также значение коллектива сотрудников пенитенциарного учреждения как основного субъекту и объекту воспитательного процесса.The concept of collective of employees of attendance centre is given in the real article; services and departments of workers of colony are characterized; the pedagogical mechanisms of transformation of collective of employees are shown in the collective of educators; some pedagogical aspects are analysed, and also the value of collective of employees of пенитенциарного establishment opens up as basic to the subject and object of educator process.
  • Item
    Здійснення професійної підготовки пенітенціарного персоналу у відомчих навчальних закладах державної пенітенціарної служби України.Providing training prison staff in departmental educational institutions of the state penitentiary service of Ukraine.
    (2014) Дука, О. А.
    Розглянуто напрями підготовки пенітенціарного персоналу. Висвітлено історію створення відомчих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України.Рассмотрено направления подготовки пенитенциарного персонала. Отражена история создания ведомственных учебных заведений Государственной пенитенциарной службы Украины.Directions of preparation of пенитенциарного personnel are considered. History of creation of department educational establishments of Government пенитенциарной service of Ukraine is reflected.
  • Item
    Психологічні особливості студентів із різним стилем лідерства.Psychological features of students with different leadership styles
    (2014) Хохліна, О. П.; Шут, Г. С.
    Проаналізовано результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей студентів із різними стилями лідерства. Наведено дані щодо наявності та характеру зв’язку виявлених у них стилів лідерства й особистісних властивостей (темпераменту, характеру, здібностей, спрямованості, самосвідомості, саморегуляції), а також психологічного портрета осіб із демократичним та авторитарним стилем лідерства.Проанализированы результаты теоретико-эмпирического исследования психологических особенностей студентов с разными стилями лидерства. Приведены данные относительно наличия и характера связи обнаруженных у студентов стилей лидерства и личностных свойств (темперамента, характера, способностей, направленности, самосознания, саморегуляции), а также психологического портрета лиц с демократическим и авторитарным стилем лидерства.In the article theoretical and empirical research findings about psychological features of students with different leadership styles are presented. It shows obtained data on students’ leadership styles and personality characteristics (temperament, character, abilities, direction, consciousness, self-regulation); the presence and character of interrelation between leadership styles and personality characteristics; psychological portrait of a person with democratic and authoritarian leadership styles.
  • Item
    Соціальна робота в курсантському житті.Social work is in student life
    (2014) Остафійчук, Т. В.; Біленко, М. О.
    Досліджено питання щодо проведення соціальної роботи серед курсантів та безпосередньо ними. Охарактеризовано волонтерську діяльність як одну із сучасних технологій соціальної роботи. Наведено конкретні приклади з позитивного досвіду здійснення соціальної роботи курсантами Національної академії внутрішніх справ.Исследован вопрос о проведении социальной работы среди курсантов и самими курсантами. Описана волонтерская деятельность как одна из современных технологий социальной работы. Представлены конкретные примеры из позитивного опыта осуществления социальной работы курсантами Национальной академии внутренних дел.In the article the question of leadthrough of social work among students and by students is analysed. Volonter activity as one of modern technologies of social work is described. Concrete examples from positive of social work realization experience by the students of the National academy of internal affairs are presented.