Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/18811
Title: | Тактика проведення слідчого експерименту під час досудового розслідування |
metadata.local.udk: | 343.985 : 343.132 |
metadata.local.vid: | Підручники, навчальні посібники, курси лецій, навчально-методичні комплекси, навчальні программи, практикуми. |
metadata.local.department: | Кафедра криміналістики та судової медицини Національної академії внутрішніх справ |
Authors: | Антонюк, Поліна Євгенівна Антощук, Андрій Олександрович Пясковський, Вадим Валерійович Саковський, Андрій Анатолійович Самодін, Артем Володимирович Таран, Олена Вікторівна Терещенко, Юлія Василівна |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | У методичних рекомендаціях висвітлено сучасну слідчу практику та проблематику проведення слідчого експерименту як слідчої (розшукової) дії. Розглянуто процесуальну форму, етапи, стадії та тактичні прийоми його проведення, а також окреслено окремі кримінальні процесуальні та криміналістичні проблемні аспекти, які зустрічаються у діяльності органів досудового розслідування під час розслідування кримінальних правопорушень. Для слідчих і дізнавачів Національної поліції України, можуть використовуватись у процесуальній діяльності прокурорів, суддів і адвокатів, а також у підготовці здобувачів вищої освіти у галузі права та у системі підвищення кваліфікації поліцейських на напрямом криміналістичної підготовки. |
Description: | Тактика проведення слідчого експерименту під час досудового розслідування [Текст] : метод. рек. / [П.Є. Антонюк, А.О. Антощук, В.В. Пясковський, А.В. Самодін, та ін. ]. Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2021. 70 с. |
URI: | http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/18811 |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичні рекомендації Слідчий експеримент.pdf | 1.92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.