Проведення професійно-психологічного відбору у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання.professional-psychological selection in higher educational institutions with specific learning conditions

Abstract
Проаналізовано систему основоположних наукових понять, завдання та функції, методологічні принципи та методичний апарат професійно-психологічного відбору з метою формування якісного і перспективного перемінного складу курсантів (слухачів) у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. Запропоновано організаційно-методологічне підґрунтя та критеріальні частини професійно-важливих якостей майбутніх працівників Національної поліції України за основними фаховими напрямами професійної діяльності. В методичних рекомендаціях обґрунтовано доцільність, шляхи і послідовність професіографічного аналізу правоохоронної діяльності. Визначено регламент і організаційні засади професійно-психологічного відбору на навчання.The system of fundamental scientific concepts, tasks and functions, methodological principles and methodical apparatus of professional psychological selection with the purpose of forming a qualitative and perspective variable composition of students (listeners) in institutions of higher education with specific learning conditions are analyzed. The organizational and methodological basis and criterion parts of professional-important qualities of future employees of the National Police of Ukraine according to the main professional directions of professional activity are offered. It is substantiated the expediency, ways and sequence of professional analysis of law-enforcement activity. The regulations and organizational principles of vocational and psychological selection for study are determined.
Description
Keywords
професійно-психологічний відбір, навчання, правоохоронна діяльність, професіографічний аналіз, professional-psychological selection, training, law-enforcement activity, job analysis
Citation